Як сформувати у дітей позитивне ставлення до помилок? - 2год.

Онлайн-інструменти для візуалізації матеріалу. Створення стрічки класу. - 2год.

Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки. - 2год.

Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи. - 2год.

Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат. - 2год.

Технології формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. - 2год.

Ефективна взаємодія вчителя і асистента - складова успіху роботи в інклюзивному класі. - 2год.

Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії. - 2год.

Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради. - 2год.

Хто вони: діти з особливими освітніми потребами? - 2год.

Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи. - 2год.

Побудова освітнього процесу командою супроводу дитини із ООП у закладі освіти з інклюзивною формою навчання. - 2год.

Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання? - 2год.

Читання на канікулах. Як заохотити дітей? - 2год.

Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. - 2год.

Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми. - 2год.

Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання. - 2год.

Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи. - 2год.