Loading...

Loading...

 

  1. Як сформувати у дітей позитивне ставлення до помилок? - 2год.
  2. Онлайн-інструменти для візуалізації матеріалу. Створення стрічки класу. - 2год.
  3. Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки. - 2год.
  4. Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи. - 2год.
  5. Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат. - 2год.
  6. Технології формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. - 2год.
  7. Ефективна взаємодія вчителя і асистента - складова успіху роботи в інклюзивному класі. - 2год.
  8. Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії. - 2год.
  9. Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради. - 2год.
  10. Хто вони: діти з особливими освітніми потребами? - 2год.
  11. Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи. - 2год.
  12. Побудова освітнього процесу командою супроводу дитини із ООП у закладі освіти з інклюзивною формою навчання. - 2год.
  13. Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання? - 2год.
  14. Читання на канікулах. Як заохотити дітей? - 2год.
  15. Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. - 2год.
  16. Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми. - 2год.
  17. Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання. - 2год.
  18. Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи. - 2год.
  19. "Про дистанційний та змішаний формати навчання" для педагогів та керівників шкіл - 50год.
  20. ."Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання" - 30год.
  21. "Співпраця асистента вчителя з педагогами: Супровід інклюзивного навчання у сучасних умовах" - 2год.
  22. Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання - 2год.
  23. "Адаптація учнів п'ятих класів до навчання у середній школі" - 2год.
  24. "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання" - 30год.
  25. "Платформа "Всеосвіта" для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань" - 2год.