Гришко І М
- Як сформувати у дітей позитивне ставлення до помилок? - 2год.
- Онлайн-інструменти для візуалізації матеріалу. Створення стрічки класу. - 2год.
- Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки. - 2год.
- Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи. - 2год.
- Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат. - 2год.
- Технології формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. - 2год.
- Ефективна взаємодія вчителя і асистента - складова успіху роботи в інклюзивному класі. - 2год.
- Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії. - 2год.
- Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради. - 2год.
- Хто вони: діти з особливими освітніми потребами? - 2год.
- Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи. - 2год.
- Побудова освітнього процесу командою супроводу дитини із ООП у закладі освіти з інклюзивною формою навчання. - 2год.
- Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання? - 2год.
- Читання на канікулах. Як заохотити дітей? - 2год.
- Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. - 2год.
- Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми. - 2год.
- Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання. - 2год.
- Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи. - 2год.
- "Про дистанційний та змішаний формати навчання" для педагогів та керівників шкіл - 50год.
- ."Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання" - 30год.
- "Співпраця асистента вчителя з педагогами: Супровід інклюзивного навчання у сучасних умовах" - 2год.
- Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання - 2год.
- "Адаптація учнів п'ятих класів до навчання у середній школі" - 2год.
- "Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання" - 30год.
- "Платформа "Всеосвіта" для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань" - 2год.
Левченко В. В.
2020_01_24 "Цифрові навички для вчителів" - 6год
2020_01_26 «Права людини в освітньому просторі» - 10год
Малик В П
«Навчальний рік 2020-2021: виклики та можливості» - 13год.
Обласний семінар-практикум для вчителів, асистентів вчителів класів з інклюзивним навчанням. - 3год.