Joomla шаблоны бесплатно http://joomla3x.ru

Діяльнісний підхід до навчання як умова розвитку особистості школяра

Останнє оновлення: Середа, 27 квітня 2016 Автор: Володимир
26 січня в Шишацькій спеціалізованій школі відбувся навчальний семінар «Діяльнісний підхід до навчання як умова розвитку особистості школяра» в рамках координації дослідно-експериментальної роботи «Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів».
Мета: створення організаційно-змістових умов для підвищення рівня професійної компетентності вчителів початкової й основної школи щодо реалізації діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів.

Завдання семінару:

  1. систематизувати й поглибити знання вчителів з питань реалізації діяльнісного підходу у навчанні предметів освітньої галузі «Природознавство»;

  2. виявити позитивний досвід, окреслити проблеми, сформулювати перспективи реалізації діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів;

  3. проаналізувати методичні особливості використання ряду технологій реалізації діяльнісного підходу на програмовому матеріалі «Природознавство. 3 клас»і «Хімія. 7 клас»;

  4. організувати практичну діяльність вчителів із розроблення фрагментів навчальних занять із природничих предметів з використанням технологій реалізації діяльнісного підходу;

  5. скорегувати стратегію роботи колективу навчального закладу щодо реалізації основної методології державних освітніх стандартів 2011 р.

З вітальним словом до учасників семінару звернулася Ярова Р.О., заступник директора з навчально-виховної роботи.

Перед присутніми виступила Буйдіна Олена Олександрівна, науковий керівник дослідно-експериментальної роботи з проблеми: «Діяльнісний підхід як основа «перезавантаження» природничої освіти в школі».

Шевченко Зоя Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи звернула увагу присутніх на такий інноваційний інструментарій реалізації діяльнісного підходу як технологічна карта.

На особливостях використання проектної і дослідницької діяльності в початковій школі наголосила Волик Ольга Петрівна, учитель початкових класів, а Безкоровайна Наталія Борисівна, учитель хімії, звернула увагу на особливості такої ж діяльності, але в основній школі.

За круглим столом учасники семінару обговорили проектування навчального заняття в концепції діяльнісного підходу.

Ярова Р.О., заступник директора

Перегляди: 213

Додати коментар


Захисний код
Оновити