Joomla шаблоны бесплатно http://joomla3x.ru

Конкурс-захист робіт МАН

Останнє оновлення: Четвер, 21 грудня 2017
Автор: Володимир

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

2 грудня 2017 року на базі опорного закладу «Шишацька спеціалізована школа ім.В.І.Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області» відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Шишацького районного наукового товариства «Паросток».

Захист науково-дослідницьких робіт

Останнє оновлення: Вівторок, 09 січня 2018
Автор: Володимир

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка

З метою виявлення, підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до наукових досліджень та створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві 7 грудня на базі Шишацької спеціалізованої школи ім.В.І.Вернадського відбувся І етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН районного наукового товариства учнів «Паросток».

Робота з творчо обдарованою молоддю

Останнє оновлення: Вівторок, 09 січня 2018
Автор: Володимир

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія наук України. Вона є  структурною складовою системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань  і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки.

МАН та робота з обдарованою учнівською молоддю

Останнє оновлення: Вівторок, 09 січня 2018
Автор: Володимир

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка

Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія наук України (МАН).

МАН - це структурна складова системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань, і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки.

У процесі навчання учні в МАН під керівництвом вчителя-предметника проводять певну науково-дослідницьку роботу, з якою потім виступають на наукових конференціях, колоквіумах, захищаються під час конкурсу-захисту.

Педагогічний процес у МАН мас свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. І, перш за все, це те, що плани й програми наукових гуртків, клубів, секцій, на відміну від стабільних навчальних програм, охоплюють такі галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та творчий потенціал (можливості) конкретних дітей.

 

Для того, щоб учень виявив